i took some time to do something that i hasnt been doing for some time.
which is to - edit photos.
...
had a new hairstyle and since we went out the Last Sunday, decided to do a collage of our photos.
..
you are on your way to pave a future for yourself.
i am here to support you no matter what happens.
...
记得你说过:紧紧握着我的手,说什么都不会放。
...
昨晚,我又看了我们刚刚在一起或我们在一起之前的简讯。
我们好甜哦!
现在也是啦,不过那时的甜蜜好可爱啊。
=P
其实我知道你很疼我。
一直也是一直,一直, 一直的爱着我。
你总是为了我的事而着急,为了我的事而紧张。
谢谢你。
我也学会了以我的方式在爱着你。
你感受到吗?
我真的好开心。你呢?
...
突然有feel要说这些。
哈哈。
没什么的。
=)

Comments

Popular posts from this blog

Day #1 : The C-Section

Thank you Jia Hui 姨姨