I have this friend who just came back from overseas lately to come back to help that someone with something..

I have this soft spot in my heart for this guy friend.. he came back all the way to help her to move house.. out of "their" house... she found someone else.. and have moved on without him.. he's left alone now..

saw him.. knew he had put on a brave front to tell everybody that he is fine.. but close friends like us.. will know he is not well.. he stares into the blank.. eat and eat.. we can feel his pain but nobody can how pain.. unless you are him.. the cut is so deep.. that i think i cant breath if all of these happened to me..

He thought everything is over.. but its not.. and now.. everything came as a big shock to him and yet he is willing to do everything to help the someone he loves.




爱情是伟大的!真的很伟大!
大家其实都没有错, 谁都没有错!

爱情是盲目的。 他可以为她付出一切。。 可以为了让她快乐而自己痛苦。
这样的付出。。 值得吗?
由不得我们来衡量,因为爱着她的人。。 不是我们而是他。

而她,为了追求自己的快乐。。 拿出了勇气。。 做了一个很难抉择的决定。。 伤害了他。。
可是如果再拖下去。。 对谁都不好。。 她的决定虽然残酷但至少她把真相和多年以来的谎言都说明了。。 长痛不如短痛。。

大家也不想看到这样的结果。。 但一切都是注定的。。 是你的就是你的。。不是你的就不是你的。。 要是勉强。。 那是没有幸福的。。 不要自己骗自己了。。 放开吧。。

朋友会一直陪着你们的。。
就像你们也曾这样的陪着我。。
我可能不会安慰你们。。但我可以陪着你们。。 聆听着你们的心里话。。
我相信这样就够了。。 心也暖了。。

因为当我什么都没有的时候。。 也是你们。。 我的朋友。。
你们这样的守护我。。 让我学会了更爱惜你们这些天使。
朋友也因此成为我生命里不可缺少的“开心秘方”
有了你们我的世界变得更美好。。

Comments

Popular posts from this blog

Day #1 : The C-Section

Thank you Jia Hui 姨姨